2021. 09. 27-28. GDPR GYAKORLAT – Országos szakmai konferencia a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Fővárosi Törvényszék és neves szakértők előadásában – találkozzon előadóinkkal személyesen!

2021. 09. 27-28. GDPR GYAKORLAT

– Országos szakmai konferencia a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság,

Fővárosi Törvényszék és neves szakértők előadásában

– találkozzon előadóinkkal személyesen!

 

 

Időpont

 

2021. 09. 27 – 28. hétfő- kedd 10.00 – 14.30

 

Helyszín

 

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget, 1007 Budapest, Magyarország

 

Ajánló

 

Az adatvedelmi.hu 2 napos országos szakmai gyakorlati konferenciát szervez, melynek fő célja a 2021. évi adatvédelmi, aktuális  főbb témakörök gyakorlati megközelítésben való áttekintése.

A legutóbbi online konferencia nagy sikerére való tekintettel szeretnénk Önökkel személyesen megismertetni az új aktualitások mellett egyes régi slágertémákkal, de a fókuszba az aktuális jogszabályok gyakorlata  és a NAIH tapasztalatainak ismertetése kerül.

Két napos konferenciasorozatunkban neves előadóink nem a „tankönyvi leckét” mondják fel, hanem jogeseteket ismertetnek, és értékes válaszokat igyekeznek adni a résztvevők kérdéseire.

Jelentkezzen és találkozzunk végre élőben!

 

Előadók

 

Dr. Szabó Endre Győző  – elnökhelyettes, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Dr. Csenterics András LL.M – ügyvéd, adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda

Dr. Németh Ádám – ügyvéd, infokommunikációs szakjogász, Dr. Németh Ádám Ügyvédi Iroda

Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Törvényszék Munkaügyi Kollégium

Dr. Halász Bálint – ügyvéd, Bird & Bird

Dr. Straubinger Zsófia LL.M. – ügyvéd, egészségügyi szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda


Tematika

 

2021.09.27. hétfő

09:30-10.00 Regisztráció

10.00-11.00 Dr. Csenterics András

témakör: GDPR esettanulmányok a NAIH eddigi gyakorlatából. A hatóság egyes vizsgálati szempontjai és az alkalmazott szankciók praktikus megközelítésben

11.00-12.00  Dr. Németh Ádám

témakör: Az ICO elszámoltathatósági keretrendszerének bemutatása

Az Angol Adatvédelmi Hatóság nagyjából egy hónapja tette közzé az elszámoltathatósági keretrendszerét, ami itt érhető el: https://ico.org.uk/media/for-organisations/accountability-framework-0-0.pdf

A keretrendszer ahhoz ad segítséget, hogy az adatkezelők a GDPR szerint megkövetelt elszámoltathatóság alapelvének meg tudjanak felelni, tudják mérni és nyomon követni a szervezetük adatvédelmi felkészültségét, ehhez ad tanácsokat és eszközöket 10 kategória köré gyűjtve.

Az előadásban ezeket a kategóriákat vesszük át eltérő mélységben, a cél az, hogy a keretrendszer egészével és használatával meg tudjon ismerkedni a résztvevő.

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00-14:30 Dr. Szabó Endre Győző

témakör: Európai körkép – fontos döntések és vélemények, tendenciák és mérföldkövek a GDPR alkalmazásában

  • Az Európai Adatvédelmi Testület vitarendezési eljárása a WhatsApp ügyben
  • A sürgősségi eljárás eddigi tapasztalatai
  • A harmadik országba irányuló adattovábbítások aktuális kérdései – általános szerződési feltételek új rendszere, megfelelőség
  • Az Európai Adatvédelmi Testület tevékenysége – az elmúlt hónapok legfontosabb dokumentumai

——————————————————————————————————————–

2021.09.28. kedd

09:30-10.00 Regisztráció

10.00-11.30 Dr. Sívó- Darás Orsolya

témakör: A munkavállaló megfigyelése, szoftver környezet, kamerák, munkáltatói jogok és korlátozások, pandémiás heyzetben született tipikus példák, jogesetek, valós gyakorlati tanácsok

11.30-12.30 Dr. Halász Bálint

témakör: Sütik és egyéb nyalánkságok: online hirdetések, csalásmegelőzés, titkosítás, álnevesítés és anonimizálás

12.30-13:30 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:30-14:30 Dr. Straubinger Zsófia

témakör: Az egészségügyi adatok kezelésének gyakorlati kérdései 2021-ben

  • főképpen a munkahelyre való visszatéréssel kapcsolatos egészségügyi adatkezelések:
  • például: védettségi igazolvány, betegség bejelentése, lázmérés és ehhez hasonló mindennapos gyakorlati teendők

 

Részvételi díj

 

Teljes ár:  64 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő  /2 nap

Kedvezményes ár:  58 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2021.09.23 -ig történő befizetés esetén)

Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 54 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő  / 2 nap

 

A részvételi díj magában foglalja:

– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

– mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

– mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.

 

 

Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését. A részvétel védettségi igazolvány meglétéhez kötött!

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.

A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

 

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

 

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.

 

Metróval:

M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

 

COVID-19 INTÉZKEDÉSI TERV

Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági  intézkedésekkel kívánunk biztosítani:
  • Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
  • Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
  • Cégünk igény esetén egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
  • A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt NEM kötelező, továbbá a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
  • Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek lehetséges és ajánlott a kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
  • A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
  • A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
  • A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
  • Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
  • Konferencia terem 254 m2, melynek teljes befogadóképessége 120 fő, de jelen helyzetben csak maximum 100 fő résztvevőt regisztrálunk, így biztosítva a biztonságos távolságot.
  • A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
  • A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.

 

Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!

 

Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a  jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.

Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a  konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset)  konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.

 

Jelentkezési lap letöltése:  word  formátumban      pdf formátumban

 

FONTOS INFORMÁCIÓK:

A jelentkezési lapon feltüntetett email cím megadásával hozzájárul, hogy a rendezvénnyel kapcsolatos információkról és további előadásainkról hírlevél formájában értesüljön. Köszönjük jelentkezését!

Házirend, és kiegészítő információk:

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a rendezvény tematikája és a konferencián elhangzott előadások anyaga a szervezők és az előadók szerzői jogi oltalma alatt áll. Annak egy részének vagy egészének másolása, engedély nélküli átvétele jogi lépéseket von maga után. Az előadások alatt szigorúan tilos fénykép-, hang- vagy videó felvétel készítése.

Jelentkezési és részvételi feltételek

A rendezvényre való jelentkezés, azaz a kitöltött és visszaküldött jelentkezési lap, valamint online jelentkezés hivatalos megrendelésnek számít, és pénzügyi kötelezettséget von maga után. Az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás előzetes lemondás nélkül nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. A regisztrációról online jelentkezés esetén rendszerünk azonnali automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre.

A jelentkezés elfogadásáról munkanapon 72 órán belül visszaigazolót  és díjbekérőt küldünk a jelentkezési lapon megadott email címre/címekre. Amennyiben a díjbekérő kiegyenlítésére nem kerül sor fizetési határidőre, a teljes (nem kedvezményes) összeg kerül végszámlázásra. A díjbekérő nem megfizetése, nem számít lemondásnak, a jelentkezést csak írásbeli lemondás esetén töröljük!

Pénzügyi és számlázási információk:

Konferenciát követően – 15 napon belül – az előleg és a végszámlát postai úton továbbítjuk. Az ebédet külön igényelnie nem szükséges, részvételi díj a teljes ellátást tartalmazza. Amennyiben speciális ellátási igénye van kérem azt jelezze felénk. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk. A végszámlán az alábbi tételek szerepelnek: részvételi díj, ellátási költség, (étel – ital – szervízdíj, mint közvetített szolgáltatás), levont előleg összege.

Jelentkező személyének változása:

Konferencia napját megelőző munkanap 12:00 óráig van lehetősége résztvevői névváltoztatásra írásban (info@adatvedelmi.hu), amennyiben a jelentkező személyesen nem tud a konferencián megjelenni.

Lemondási feltételek:

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő élérhetőségen: info@adatvedelmi.hu. A részvételt a konferencia előtti 3. munkanap 15:00 óráig fizetési kötelezettségek nélkül írásban visszamondhatja. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. Ezen időponton belül történő visszamondás esetén (konferenciát megelőző 1. és 3. munkanap 15:00 óra között) a díj 50%-át köteles megtéríteni. A díjbekérő nem megfizetése, nem számít lemondásnak, a jelentkezést csak írásbeli lemondás esetén töröljük!

FIGYELEM! Amennyiben lemondási szándékát a konferencia napján jelzi, vagy egyáltalán nem jelezte írásban, és a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. Ez esetben a konferencia teljes részvételi díját távolmaradás esetén is ki kell egyenlíteni. Tehát kérjük, amennyiben elküldte jelentkezését, de mégsem tud megjelenni, mindenképp jelezze írásban lemondási szándékát!

Továbbá felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az előadó lemondása esetén, valamint érdeklődés hiányában a konferencia elhalasztására a jogot fenntartjuk. Ebben az esetben a jelentkezőket e-mailben értesítjük, és a már befizetett részvételi díjat visszautaljuk, vagy a következő időpontra – jelentkező beleegyezésével – átregisztráljuk. A jelentkező ezen túlmenően további pénzügyi igényre nem tarthat jogot.


Date: 2021-09-01