2022. május – 4 éves a GDPR – Fókuszban a gyakorlat – 3 részes konferencia sorozat a NAIH és további neves adatvédelmi szakértők előadásában

2022. május – 4 éves a GDPR – Fókuszban a gyakorlat

– 3 részes konferencia sorozat a NAIH és további neves adatvédelmi szakértők előadásában

 

Időpont

2022. 05. 11 – 18 – 25. (szerdai napok) 10.00 – 14.00 ill. 15.00

Helyszín

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget

Ajánló
Az adatvedelmi.hu 3 napos országos szakmai gyakorlati konferencia sorozatot szervez.
.
A 3 részes konferencia sorozat a célja, hogy ismét személyesen találkozhassanak a szakmai kiválóságai és résztvevőink élőben tehessék fel kérdéseiket, és vitassák meg a 2022-es évet érintő legaktuálisabb Gdpr-t érintő témaköröket.
.

Régi ikonikus előadóink mellett bemutatkoznak új témakörökkel, új látásmóddal, új adatvédelmi szakértő előadóink is, hogy Önök a első kézből hallhassák a friss információkat, gyakorlatban felmerülő hibákat és azokra tett megoldásokat.

 

Előadók

Dr. Péterfalvi Attila  – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Dr. Szabó Endre Győző  – elnökhelyettes, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Dr. Csekő Katalin – adatvédelmi tisztviselő – Auchan Magyarország Kft. , főtitkár – Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete (MADAT)

Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Törvényszék Munkaügyi Kollégium

Dr. Teker Orsolya – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, DPO, Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete (MADAT)

Dr. Csenterics András LL.M – ügyvéd, adatvédelmi, adatbiztonsági és infokommunikációs szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda

Kiss Tibor – adatvédelmi és információbiztonsági specialista, vezető rendszermérnök, ISO 27001 és 27701 vezető auditor, Zenit Services 


Tematika

 

I. rész: 2022.05.11. szerda

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

 

10:00 – 11:00 Dr. Péterfalvi Attila Nyitóelőadása

 

11:00 – 12:00 Dr. Szabó Endre Győző  – elnökhelyettes, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Témakör: 4 éves a Gdpr, hatásvizsgálat és incidensek

– A GDPR négyéves alkalmazásának hatósági tapasztalatai.

– Hatásvizsgálat és adatvédelmi incidensek a NAIH gyakorlatában.

 

12.00 – 13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

 

13:00 – 14:00 Dr. Csekő Katalin

Témakör: Érdekmérlegelési teszt a gyakorlatban

– a jogos érdek jogalap a NAIH gyakorlata tükrében
– szempontok az érdekmérlegelési teszt elkészítésében
– tiltakozási kérelmek kapcsán végzett egyéni érdekmérlegelés

 

——————————————————————————————————————–

II. rész: 2022.05.18. szerda

09:30 – 10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

 

10:00 – 12:00 Dr. Sívó-Darás Orsolya

Témakör: Gdpr és Mt. szoros kapcsolata – az elmúlt év jelentős alkotmánybírósági határozatai

– a munkáltató ellenőrzési joga és adatvédelmi kötelezettsége

– esetleges adatkezelési hibákból eredő személyiségi jog megsértésének jogkövetkezményeit

– munkaügyi bírósági tapasztalatok, döntések gyakorlati oldala

 

12.00 – 13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

 

13:00 – 14:00 Dr. Teker Orsolya

Témakör: marketing és profilozás profi módon, azaz:

– Hírlevél-adatbázis építésének digitális kihívásai: érintetti adatok gyűjtése a közösségi platformokon és weboldalakon

– Hírlevelezés és a profilozás kapcsolata -Mit lát(hat) a hírlevélküldő platform az érintettről?

 

——————————————————————————————————————–

III. rész: 2022.05.25. szerda

09:30 – 10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

 

10:00 – 12:00 Dr. Csenterics András

Témakör: Képzelt riport egy működő cégről, avagy adatvédelem a gyakorlatban, lépésről lépésre

Az előadás lényegében egy esettanulmány, amelynek keretében egy kitalált, de mindenben a létező gazdasági társaságok sajátosságait mutató szervezet működése kerül górcső alá adatvédelmi szempontból.

Arra keressük a választ, hogy összeegyeztethető-e az üzletileg és szervezetileg is hatékony napi ügymenet és az adatvédelmi megfelelőség, legyen szó a legkülönbözőbb területekről úgy mint pl. a weboldalak, hírlevelek, belső adminisztráció, vagy éppen a szerződéses partnerek kezelése.

 

12.00 – 13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

 

13:00 – 15:00 Dr. Kiss Tibor

Témakör: Az adatvédelem néhány gyakorlati aspektusáról, úgy mint:

– A digitalizált vállalkozás eszköztárának adatvédelmi kérdései. Felhőszolgáltatások, online eszközök, online irodai szoftverek, hírlevél küldők és más adatfeldolgozók.

– Az adatvédelmi megfelelés technológiai intézkedéseiről. Egyáltalán mik ezek, hogyan vethetőek össze a követelményekkel, milyen módon szerepelhetnek egy hatásvizsgálatban.

– A webes nyomkövetési és analitikai technológiák működéséről (Sütik, Google Analytics, Facebook Pixel, Lookalike, stb) és ezek adatvédelmi megfeleléséről.

 

Részvételi díj

Teljes ár:  99 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /3 nap

Kedvezményes ár:  90 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő /  3 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2022. 05. 04 -ig történő befizetés esetén)

Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 85 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő  / 3 nap

 

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.

 

A részvételi díj magában foglalja:

– konferencia 3 napi előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

mindhárom nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00 kávé, tea, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

mindhárom nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

Prevenciós intézkedések:

Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége és kényelme a legfontosabb, így mi továbbra is az ajánlott prevenciós intézkedéseket előtérbe helyezzük:

Rendezvényünket egy 369 m2-es teremben tartjuk, amely befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben  a résztvevők számát 75 főben korlátozzuk, hogy kényelmesen és tágasan ülhessenek, valamint a fertőtlenítést és a szünetekben való szellőztetést továbbra is alaphigiénia követelménynek tekintjük. Sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését. Várjuk mihamarabbi jelentkezését!

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.

A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.

Metróval:

M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

Jelentkezési lap letöltése papíralapon ITT:  word  formátumban      pdf formátumban

 

FONTOS INFORMÁCIÓK:

A jelentkezési lapon feltüntetett email cím megadásával hozzájárul, hogy a rendezvénnyel kapcsolatos információkról és további előadásainkról hírlevél formájában értesüljön. Köszönjük jelentkezését!

Házirend, és kiegészítő információk:

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a rendezvény tematikája és a konferencián elhangzott előadások anyaga a szervezők és az előadók szerzői jogi oltalma alatt áll. Annak egy részének vagy egészének másolása, engedély nélküli átvétele jogi lépéseket von maga után. Az előadások alatt szigorúan tilos fénykép-, hang- vagy videó felvétel készítése.

Jelentkezési és részvételi feltételek

A rendezvényre való jelentkezés, azaz a kitöltött és visszaküldött jelentkezési lap, valamint online jelentkezés hivatalos megrendelésnek számít, és pénzügyi kötelezettséget von maga után. Az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás előzetes lemondás nélkül nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. A regisztrációról online jelentkezés esetén rendszerünk azonnali automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre.

A jelentkezés elfogadásáról munkanapon 72 órán belül visszaigazolót  és díjbekérőt küldünk a jelentkezési lapon megadott email címre/címekre. Amennyiben a díjbekérő kiegyenlítésére nem kerül sor fizetési határidőre, a teljes (nem kedvezményes) összeg kerül végszámlázásra. A díjbekérő nem megfizetése, nem számít lemondásnak, a jelentkezést csak írásbeli lemondás esetén töröljük!

Pénzügyi és számlázási információk:

Konferenciát követően – 15 napon belül – az előleg és a végszámlát postai úton továbbítjuk. Az ebédet külön igényelnie nem szükséges, részvételi díj a teljes ellátást tartalmazza. Amennyiben speciális ellátási igénye van kérem azt jelezze felénk. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk. A végszámlán az alábbi tételek szerepelnek: részvételi díj, ellátási költség, (étel – ital – szervízdíj, mint közvetített szolgáltatás), levont előleg összege.

Jelentkező személyének változása:

Konferencia napját megelőző munkanap 12:00 óráig van lehetősége résztvevői névváltoztatásra írásban (info@adatvedelmi.hu), amennyiben a jelentkező személyesen nem tud a konferencián megjelenni.

Lemondási feltételek:

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő élérhetőségen: info@adatvedelmi.hu. A részvételt a konferencia előtti 3. munkanap 15:00 óráig fizetési kötelezettségek nélkül írásban visszamondhatja. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. Ezen időponton belül történő visszamondás esetén (konferenciát megelőző 1. és 3. munkanap 15:00 óra között) a díj 50%-át köteles megtéríteni. A díjbekérő nem megfizetése, nem számít lemondásnak, a jelentkezést csak írásbeli lemondás esetén töröljük!

FIGYELEM! Amennyiben lemondási szándékát a konferencia napján jelzi, vagy egyáltalán nem jelezte írásban, és a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. Ez esetben a konferencia teljes részvételi díját távolmaradás esetén is ki kell egyenlíteni. Tehát kérjük, amennyiben elküldte jelentkezését, de mégsem tud megjelenni, mindenképp jelezze írásban lemondási szándékát!

Továbbá felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az előadó lemondása esetén, valamint érdeklődés hiányában a konferencia elhalasztására a jogot fenntartjuk. Ebben az esetben a jelentkezőket e-mailben értesítjük, és a már befizetett részvételi díjat visszautaljuk, vagy a következő időpontra – jelentkező beleegyezésével – átregisztráljuk. A jelentkező ezen túlmenően további pénzügyi igényre nem tarthat jogot.


 

Date: 2022-04-06