RÉSZLETEK
2022. GDPR. – Hivatalos szakmai évnyitó
a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal,
Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság és további neves ügyvédek előadásában
Időpont
2022. 02. 28 – 03.01. hétfő-kedd 10.00 – 14.00
Helyszín
Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget
Ajánló
Előadók
Dr. Péterfalvi Attila – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Dr. Kollár Gergő LL.M – európa-jogi szakjogász, adatvédelmi tanácsadó, PhD hallgató (PTE ÁJK Közigazgatási Jogi Tanszék, Informatikai és Kommunikációs Jogi Csoport)
Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Törvényszék Munkaügyi Kollégium
Dr. Kormány-Krivács Zita LL.M – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, adatvédelmi tisztviselő, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Főjegyzői Iroda
Dr. Csekő Katalin – adatvédelmi tisztviselő – Auchan Magyarország Kft. , főtitkár – Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete (MADAT)
Dr. Csenterics András LL.M – ügyvéd, adatvédelmi, adatbiztonsági és infokommunikációs szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda
Tematika
2022.02.28. hétfő
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10:00 – 11:00 Dr. Péterfalvi Attila Nyitóelőadása – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Témakör: 10 éves a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
11:00 – 12:00 Dr. Kollár Gergő LL.M
Témakör: az adatkezelési jogalapok megváltozott rendszerének, valamint a megfelelő jogalap kiválasztási folyamatának bemutatása
– Jogalapválasztás a gyakorlatban
– Az adatkezelési jogalapok új rendszere
– A jogalapok jellemzői
– A jogalapok alkalmazhatósági kérdései
– A jogalapválasztás folyamata
12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00 – 14:00 Dr. Sívó-Darás Orsolya
Témakör: Munkajogi adatvédelem a vírushelyzet fényében és árnyékában
– A munkáltató ellenőrzési joga és adatvédelmi kötelezettsége
– Általános szabályok és konkrét esetek
– Teszteltetés és oltakozás kötelezővé tétele, ellenőrzési lehetőségei
– Az eddigi munkaügyi bírósági tapasztalatok, döntések
——————————————————————————————————————–
2022.03.01. kedd
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10:00 – 11:00 Dr. Kormány – Krivács Zita LL.M
Témakör: Hogyan feleljünk meg 2022ben is az adatvédelemre vonatkozó szabályoknak – fókuszban az év eleji teendők, és a hatósági elvárások
– Melyek idén is a DPO legfontosabb feladatai?
– Hogyan készül az ellenőrzési terv?
– Mit tartalmaz az ellenőrzési jelentés?
– Kihívások a tudatosságnövelés területén
11:00 – 12:00 Dr. Csekő Katalin
Témakör: Adatvédelmi audit a gyakorlatban
– Mit, milyen gyakran és hogyan ellenőrizzünk?
– Kik az audit szereplői?
– Adatkezelési alapelvek értékelése az audit során
– Dokumentumok az elszámoltathatóság jegyében
– Az audit utóélete
12.00 – 13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00 – 14:00 Dr. Csenterics András LL.M
Témakör: Adatvédelmi incidensek adatkezelői nézőpontból – avagy mit tegyünk, mit ne tegyünk és mit tegyünk ha mégis megtettük?
– Esettanulmányok konkrét hatósági döntések és az Európai Adatvédelmi Testület újabb iránymutatásai alapján
– Gyakorlati szempontok a megfelelő incidenskezelési eljárásrend kialakításához
– Az incidenssel kapcsolatos kockázatelemzés elvégzése, bejelentési kötelezettségek
– Az incidensek és az adatfeldolgozói jogviszonyok összefüggései
Részvételi díj
Teljes ár: 68 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap
Kedvezményes ár: 60 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi jelentkezés és 2022.02. 24 -ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 55 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
A részvételi díj magában foglalja:
– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
– mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás (sós sütemény, kávé, tea, üdítő) : 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény
– mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)
Prevenciós intézkedések:
Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 396 m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.
Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:
Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites
Helyszín megközelítése autóval:
A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.
A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába
Parkolási rend:
A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra. A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.
Helyszín megközelítése metróval,busszal:
A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:
M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
COVID-19 INTÉZKEDÉSI TERV
- Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
- Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
- Cégünk igény esetén egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
- A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt NEM kötelező, továbbá a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
- Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek lehetséges és ajánlott a kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
- A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
- A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
- A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
- Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
- Konferencia terem 396 m2, melynek teljes befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben csak maximum 75 fő résztvevőt regisztrálunk, így biztosítva a biztonságos távolságot.
- A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
- A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.
Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!
Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.
Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset) konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.
Jelentkezési lap letöltése papíralapon ITT: word formátumban pdf formátumban
FONTOS INFORMÁCIÓK:
A jelentkezési lapon feltüntetett email cím megadásával hozzájárul, hogy a rendezvénnyel kapcsolatos információkról és további előadásainkról hírlevél formájában értesüljön. Köszönjük jelentkezését!
Házirend, és kiegészítő információk:
Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a rendezvény tematikája és a konferencián elhangzott előadások anyaga a szervezők és az előadók szerzői jogi oltalma alatt áll. Annak egy részének vagy egészének másolása, engedély nélküli átvétele jogi lépéseket von maga után. Az előadások alatt szigorúan tilos fénykép-, hang- vagy videó felvétel készítése.
Jelentkezési és részvételi feltételek
A rendezvényre való jelentkezés, azaz a kitöltött és visszaküldött jelentkezési lap, valamint online jelentkezés hivatalos megrendelésnek számít, és pénzügyi kötelezettséget von maga után. Az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás előzetes lemondás nélkül nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. A regisztrációról online jelentkezés esetén rendszerünk azonnali automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre.
A jelentkezés elfogadásáról munkanapon 72 órán belül visszaigazolót és díjbekérőt küldünk a jelentkezési lapon megadott email címre/címekre. Amennyiben a díjbekérő kiegyenlítésére nem kerül sor fizetési határidőre, a teljes (nem kedvezményes) összeg kerül végszámlázásra. A díjbekérő nem megfizetése, nem számít lemondásnak, a jelentkezést csak írásbeli lemondás esetén töröljük!
Pénzügyi és számlázási információk:
Konferenciát követően – 15 napon belül – az előleg és a végszámlát postai úton továbbítjuk. Az ebédet külön igényelnie nem szükséges, részvételi díj a teljes ellátást tartalmazza. Amennyiben speciális ellátási igénye van kérem azt jelezze felénk. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk. A végszámlán az alábbi tételek szerepelnek: részvételi díj, ellátási költség, (étel – ital – szervízdíj, mint közvetített szolgáltatás), levont előleg összege.
Jelentkező személyének változása:
Konferencia napját megelőző munkanap 12:00 óráig van lehetősége résztvevői névváltoztatásra írásban (info@adatvedelmi.hu), amennyiben a jelentkező személyesen nem tud a konferencián megjelenni.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő élérhetőségen: info@adatvedelmi.hu. A részvételt a konferencia előtti 3. munkanap 15:00 óráig fizetési kötelezettségek nélkül írásban visszamondhatja. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. Ezen időponton belül történő visszamondás esetén (konferenciát megelőző 1. és 3. munkanap 15:00 óra között) a díj 50%-át köteles megtéríteni. A díjbekérő nem megfizetése, nem számít lemondásnak, a jelentkezést csak írásbeli lemondás esetén töröljük!
FIGYELEM! Amennyiben lemondási szándékát a konferencia napján jelzi, vagy egyáltalán nem jelezte írásban, és a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. Ez esetben a konferencia teljes részvételi díját távolmaradás esetén is ki kell egyenlíteni. Tehát kérjük, amennyiben elküldte jelentkezését, de mégsem tud megjelenni, mindenképp jelezze írásban lemondási szándékát!
Továbbá felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az előadó lemondása esetén, valamint érdeklődés hiányában a konferencia elhalasztására a jogot fenntartjuk. Ebben az esetben a jelentkezőket e-mailben értesítjük, és a már befizetett részvételi díjat visszautaljuk, vagy a következő időpontra – jelentkező beleegyezésével – átregisztráljuk. A jelentkező ezen túlmenően további pénzügyi igényre nem tarthat jogot.
CÍMKEFELHŐ
Date: 2022-01-17