2020.10.08-09. GDPR őszi aktualitásai – Országos szakmai konferencia a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Igazságügyi Minisztérium, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság, Kürt Zrt és további neves ügyvédek előadásában

GDPR őszi aktualitásai – Országos szakmai konferencia

a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Igazságügyi Minisztérium, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal,

Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság,

Kürt Zrt és további neves ügyvédek előadásában

 

Időpont: 2020. 10. 08 – 09. csütörtök 10.00-15.15 és péntek 10.00-14.30

Helyszín:   Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget, 1007 Budapest, Magyarország

 

Ajánló

Az adatvedelmi.hu 2 napos szakmai személyes találkozót szervez, melynek célja a GDPR rendeletre felépített mindennapi gyakorlat teljes körű, aktuális információkat tartalmazó bemutatása, a főbb témák interaktív megvitatása, személyes találkozás.

Többek között célunk a rendelet és annak való megfelelés több szemszögből való bemutatása, így mind jogalkotói, mind jogalkalmazói szempontból is hallhatóak a törvény ok-okozati összefüggései, és azok példákon keresztüli értelmezése.

Előadók

Dr. Szabó Endre Győző  – elnökhelyettes, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Dr. Szabó Levente – osztályvezető, Adatvédelmi Osztály, Igazságügyi Minisztérium (IM)

Dr. Kormány-Krivács Zita LL.M – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, adatvédelmi szakmai főtanácsadó, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Főjegyzői Iroda

Dr. Németh Ádám – ügyvéd, infokommunikációs szakjogász, Dr. Németh Ádám Ügyvédi Iroda

Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Közigazgatási és Munkaügy Bíróság

Dr. Kürti Sándor – a KÜRT Zrt. alapító elnöke

Dr. Csenterics András LL.M – ügyvéd, adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda


Tematika

2020.10.08. csütörtök – 1. nap:

09.30-10.00 Regisztráció, reggeli kávészünet

10.00-11.00 Dr. Szabó Endre Győző (NAIH)

NAIH hatósági eljárásainak tapasztalatai

11.00-12.00 Dr. Szabó Levente (IM):

A pandémiás helyzetben született adatvédelmi kérdések, főbb intézkedések hatása a jövőre jogalkotói szemszögből

12.00-13.00 svédasztalos ebéd a szálloda éttermében

13:00-14.00 Dr. Kormány-Krivács Zita:

GDPR az állami szféra hétköznapjaiban, a rendeletnek való megfelelés gyakorlatban

14.00-15.15 Dr. Németh Ádám:

Schrems II. ítélet és a szolgáltatói szerződések, azaz nagy szolgáltatók (amazon, google, mailchimp, stb.) elmúlt időszaki lépései, ki miben felel meg az új követelményrendszernek, szerződésmódosításaik

2020.10.09. péntek – 2. nap:

09.30-10.00 Regisztráció, reggeli kávészünet

10.00-11.30 Dr. Sívó-Darás Orsolya:

Gdpr és az MT kapcsolata, munkáltató adatvédelmi kötelezettségei 2020-ban, az interjúztatástól a munkaviszony legális ellenőrzéséig, a home office új szabályai, magán vs. céges használat, munkaviszony megszűnése, bírói joggyakorlat bemutatása

11.30-12.15 Dr. Kürti Sándor:

Információbiztonság, avagy a vasaló nem attól meleg, mert a ruhához dörzsölik – GDPR-ról néhány gondolat, adattárolás, adatvédelem, esettanulmányok, a KÜRT saját fejlesztésű termékei

12.15-13.15 svédasztalos ebéd a szálloda éttermében

13.15-14.30 Dr. Csenterics András:

GDPR a versenyszféra hétköznapjaiban: megfelelés, újabb fejlemények és gyakorlati kihívások ügyvédi szemmel – többek között: a helyes jogalap és adatkezelési cél meghatározása, adatkezelési tájékoztatás megadásának gyakorlati kérdései, adatfeldolgozók igénybe vétele, adatfeldolgozói szerződések, érintetti panaszok kezelése, az érdekmérlegelési teszt és az adatvédelmi hatásvizsgálat elkészítésének módja, a legfontosabb teendők adatvédelmi incidensek esetén, kihívások a nemzetközi adattovábbítások kapcsán.

 

Részvételi díj

Teljes ár:  64 500 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap

Kedvezményes ár:  59 500 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2020.10.02-ig történő befizetés esetén)

Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 54 500 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.

A részvételi díj magában foglalja:

– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

– mindkét nap a regisztráció ideje alatt: 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

– mindkét nap az ebédszünetben: 12.15-13.15. kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát 65 főben korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

 

COVID-19 INTÉZKEDÉSI TERV

Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági  intézkedésekkel kívánunk biztosítani:

 

  • Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
  • Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
  • Cégünk egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
  • A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt kötelező, a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
  • Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek kötelező kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
  • A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
  • A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
  • A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
  • Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
  • Konferencia terem 254 m2, melynek teljes befogadóképessége 120 fő, de jelen helyzetben csak maximum 65 fő résztvevőt regisztrálunk, hogy mindenki külön padban foglalhasson helyet, így biztosítva az 1-1,5 méteres távolságot az egyes résztvevők között. Egy cégtől érkező kollégák egymás mellett, külön – külön cégtől érkezők pedig külön  padban egyedül foglalnak helyet.
  • A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
  • A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.

 

Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!

Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a  jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.

Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a  konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset)  konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.

Jelentkezési lap letöltése:  word  formátumban      pdf formátumban
FONTOS INFORMÁCIÓK:

A jelentkezési lapon feltüntetett email cím megadásával hozzájárul, hogy a rendezvénnyel kapcsolatos információkról és további előadásainkról hírlevél formájában értesüljön. Köszönjük jelentkezését!

Házirend, és kiegészítő információk:

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a rendezvény tematikája és a konferencián elhangzott előadások anyaga a szervezők és az előadók szerzői jogi oltalma alatt áll. Annak egy részének vagy egészének másolása, engedély nélküli átvétele jogi lépéseket von maga után. Az előadások alatt szigorúan tilos fénykép-, hang- vagy videó felvétel készítése.

Jelentkezési és részvételi feltételek

A rendezvényre való jelentkezés, azaz a kitöltött és visszaküldött jelentkezési lap, valamint online jelentkezés hivatalos megrendelésnek számít, és pénzügyi kötelezettséget von maga után. Az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás előzetes lemondás nélkül nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. A regisztrációról online jelentkezés esetén rendszerünk azonnali automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre.

A jelentkezés elfogadásáról munkanapon 72 órán belül visszaigazolót  és díjbekérőt küldünk a jelentkezési lapon megadott email címre/címekre. Amennyiben a díjbekérő kiegyenlítésére nem kerül sor fizetési határidőre, a teljes (nem kedvezményes) összeg kerül végszámlázásra. A díjbekérő nem megfizetése, nem számít lemondásnak, a jelentkezést csak írásbeli lemondás esetén töröljük!

Pénzügyi és számlázási információk:

Konferenciát követően – 15 napon belül – az előleg és a végszámlát postai úton továbbítjuk. Az ebédet külön igényelnie nem szükséges, részvételi díj a teljes ellátást tartalmazza. Amennyiben speciális ellátási igénye van kérem azt jelezze felénk. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk. A végszámlán az alábbi tételek szerepelnek: részvételi díj, ellátási költség, (étel – ital – szervízdíj, mint közvetített szolgáltatás), levont előleg összege.

Jelentkező személyének változása:

Konferencia napját megelőző munkanap 12:00 óráig van lehetősége résztvevői névváltoztatásra írásban (info@adatvedelmi.hu), amennyiben a jelentkező személyesen nem tud a konferencián megjelenni.

Lemondási feltételek:

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő élérhetőségen: info@adatvedelmi.hu. A részvételt a konferencia előtti 3. munkanap 15:00 óráig fizetési kötelezettségek nélkül írásban visszamondhatja. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. Ezen időponton belül történő visszamondás esetén (konferenciát megelőző 1. és 3. munkanap 15:00 óra között) a díj 50%-át köteles megtéríteni. A díjbekérő nem megfizetése, nem számít lemondásnak, a jelentkezést csak írásbeli lemondás esetén töröljük!

FIGYELEM! Amennyiben lemondási szándékát a konferencia napján jelzi, vagy egyáltalán nem jelezte írásban, és a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. Ez esetben a konferencia teljes részvételi díját távolmaradás esetén is ki kell egyenlíteni. Tehát kérjük, amennyiben elküldte jelentkezését, de mégsem tud megjelenni, mindenképp jelezze írásban lemondási szándékát!

Továbbá felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az előadó lemondása esetén, valamint érdeklődés hiányában a konferencia elhalasztására a jogot fenntartjuk. Ebben az esetben a jelentkezőket e-mailben értesítjük, és a már befizetett részvételi díjat visszautaljuk, vagy a következő időpontra – jelentkező beleegyezésével – átregisztráljuk. A jelentkező ezen túlmenően további pénzügyi igényre nem tarthat jogot.

Térkép, közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.

A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába.

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.

Metróval:

M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

Date: 2020-09-03