2018.05.22-23. GDPR részleteiben – specifikus témakörök, fókuszálva a gyakorlatra – NAIH vezetők, neves ügyvédek, szakértők és bírók előadásában

2018.05.22-23. GDPR részleteiben – specifikus témakörök, fókuszálva a gyakorlatra – NAIH vezetők, neves ügyvédek, szakértők és bírók előadásában

Időpont: 2018. 05. 22-23. kedd-szerda

Helyszín:   Danubius Hotel Aréna****1148 Budapest, Ifjúság útja 1-3.

 

Ajánló:

Az adatvedelmi.hu 2 napos szakmai képzést szervez a május 25-én életbe lépő GDPR témakörben.

A 2 napos képzés célja, hogy átfogó szakmai ismereteket nyújtson a résztvevők számára az Európai Unió általános adatvédelmi rendeletéről, annak várható hatásairól, illetőleg a jogszabályban foglaltak gyakorlati alkalmazásáról.

Az első napon a résztvevők megismerhetik a NAIH elnökének és elnökhelyettesének előadásában az új adatvédelmi szabályozás főirányelveit, a hatóság hatás -és feladatkörét, és általuk kiszabható bírság iránymutatásait, mértékét, majd a nap végén a munkaügyi bírónő bemutatja, hogy a munkáltató, mint adatkezelő milyen fő gyakorlati feladatoknak kell eleget tegyen május 25-ét követően.

Második nap főbb témakörei neves ügyvédek és adatvédelmi szakértők előadásában a következők: adatvédelmi adatkezelés, nyilvánosságra kerülés, incidensek és ezzel járó gyakorlati teendők; adatbiztonság,  adatvédelmi hatásvizsgálat; ügyfél adatkezelés, vagyonvédelmi célú adatkezelés.

A konferencia előadói tapasztalt szakemberek, akik a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, a bíróságok, nagy adatkezelők kötelékében alkalmazható tudást halmoztak fel e téren. A konferenciát ezért azon szakembereknek és az adatvédelem iránt érdeklődőknek ajánljuk, akiknek munkájához elengedhetetlenül fontosak a naprakész információk.


Előadók:

Dr. Péterfalvi Attila – elnök, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Dr. Szabó Endre Győző – elnökhelyettes, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Dr. Osztopáni Krisztián – ügyvéd, SBGK Ügyvédi Iroda

Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Közigazgatási és Munkaügy Bíróság

Dr. Csenterics András LL.M. – adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász – Réti, Antall, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda – PwC Legal

Dr. Kiss Attila – infokommunikációs szakjogász, az Országos Rendőr-főkapitányság Hivatalának kiemelt főelőadója


Időpontok – témakörök – részletes tematika: 
1. nap: 2018.05.22. 10:00 - 14:45

10.00 – 11.00 Az adatvédelem szabályozásának megújítása – Dr. Péterfalvi Attila (60 p)

11:00 – 12:00 Milyen feladatai és hatáskörei lesznek az adatvédelmi hatóságoknak? – Dr. Szabó Endre Győző (60 p)

12:00 – 12:30 ebédszünet

12:30 – 13:15 Az adatvédelmi bírság kiszabásának szempontjai a WP253 számú iránymutatása alapján – Dr. Szabó Endre Győző (45 perc)

13:15 – 14: 45 Munkahelyi adatkezelés – változó környezet munkahelyváltás nélkül a GDPR nyomán – Dr. Sívó-Darás  Orsolya (90 p.)

2. nap: 2018.05.23. 10:00 - 15:00

10.00 – 11.00 Adatvesztés? Ügyféladatok nyilvánosságra kerülése? Miként kell felkészülni az adatvédelmi incidensekre? Mit kell tenni, ha bekövetkezik?– Dr. Csenterics András (60 p)

11:00 – 11:45 Az adatbiztonság kiemelt szerepe az adatvédelemben – a GDPR-ből eredő kötelezettségek – Dr. Csenterics András (45 p)

11:45 – 12:15 ebédszünet

12:15 – 13.15 Adatvédelmi hatásvizsgálat a gyakorlatban. Mit értünk adatvédelmi hatásvizsgálaton? Miért hasznos? Mikor célszerű és mikor kötelező elvégezni?  – Dr. Kiss Attila (60 p)

13.15-14:15 Az ügyfelek adatainak kezelése az állami és privátszférában – a GDPR következményei a szabályozásra és a gyakorlatra – Dr. Osztopáni Krisztián (60p)

14:15 – 15:00  Vagyonvédelmi célú adatkezelések – Át kell írni a szabályokat a GDPR hatálybalépésével?  Kidobhatjuk a vagyonvédelmi törvényt és a régi szabályzatokat? – Dr. Osztopáni Krisztián (45 p)

Részvételi díj együttesen a 2 napra  vonatkozóan:

Teljes ár:  60 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap / résztvevő

Kedvezményes ár: 56 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap / résztvevő (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2018.05.15-ig történő befizetés esetén)

Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 52 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap /résztvevő

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.

A részvételi díj magába foglalja:

– konferencia teljes előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

– regisztráció ideje alatt: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes – sós sütemény

– ebédszünetben: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, szendvics ebéd, saláták, gyümölcstál

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a terem befogadóképessége és az interaktivitás hatékonysága érdekében a résztvevők számát ezentúl korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.


ONLINE JELENTKEZÉS (chrome, mozilla böngészővel)  a lap aljára görgetve található vagy közvetlenül innen tölthető le:

Jelentkezési lap ide kattintva:    word  formátumban        pdf formátumban

Önök kényelmét  figyelembe véve helyek csak korlátozott számban!

Interaktív kérdések-válaszok, tegye fel kérdését élőben, vagy előzetesen írja meg nekünk emailben, és kérésére – akár név nélkül – továbbítjuk előadóink részére.

Konferenciát követően az előadás anyagot  írásvédett, pdf formátumban a megadott email címre kiküldjük.

/kérjük, amennyiben nem kapná meg 3 munkanapon belül visszaigazolásunkat, nézze meg a spam mappáját, vagy jelezze nekünk telefonon, köszönjük/

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a rendezvény tematikája és a konferencián elhangzott előadások anyaga a szervezők és az előadók szerzői jogi oltalma alatt áll. Annak egy részének vagy egészének másolása, engedély nélküli átvétele jogi lépéseket von maga után. Az előadások alatt szigorúan tilos fénykép-, hang- vagy videó felvétel készítése.

Pénzügyi és számlázási információk: A kitöltött és visszaküldött jelentkezési lap hivatalos megrendelésnek számít, és pénzügyi kötelezettséget von maga után. A jelentkezés elfogadásáról munkanapon 48 órán belül visszaigazolót  és díjbekérőt küldünk a jelentkezési lapon megadott email címre/címekre. Konferenciát követően -15 napon belül- az előleg és a végszámlát postai úton továbbítjuk. A végszámlán az alábbi tételek szerepelnek: részvételi díj, ellátási költség, (étel – ital – szervízdíj, mint közvetített szolgáltatás), levont előleg összege.

Jelentkező személyének változása: Konferencia napját megelőző munkanap 17:00 óráig van lehetősége résztvevői névváltoztatásra írásban (info@adatvedelmi.hu), amennyiben a jelentkező személyesen nem tud a konferencián megjelenni.

Lemondási feltételek: A részvételt a konferencia előtti 3. munkanap 15:00 óráig fizetési kötelezettségek nélkül írásban (info@adatvedelmi) visszamondhatja. Ezen időponton belül történő visszamondás esetén (konferenciát megelőző 1. és 3. munkanap 15:00 óra között) a díj 50%-át köteles megtéríteni.

Amennyiben lemondási szándékát a konferencia napján jelzi, vagy egyáltalán nem jelezte írásban, úgy a konferencia teljes részvételi díját távolmaradás esetén is ki kell egyenlíteni.

Továbbá felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az előadó lemondása esetén, valamint érdeklődés hiányában a konferencia elhalasztására a jogot fenntartjuk. Ebben az esetben a jelentkezőket e-mailben értesítjük, és a már befizetett részvételi díjat visszautaljuk, vagy a következő időpontra – jelentkező beleegyezésével – átregisztráljuk. A jelentkező ezen túlmenően további pénzügyi igényre nem tarthat jogot.


Információk a rendezvény helyszínéről:

Térkép – kattintson ide:

https://www.danubiushotels.com/hu/szallodak-budapest/danubius-hotel-arena/terkep-es-kozlekedes

Helyszín megközelítése autóval: Hungária körút, Kerepesi út, Stefánia út, Dózsa György út felől.

Parkolási rend: A szálloda mellett található Papp László Aréna parkolóházban:

– P+R területen hétfő-péntek: (05:00-19:00) 350 Ft/nap

– Nem P+R területen:  250,-Ft/óra, de max. 2.000 Ft/nap

Helyszín megközelítése metróval,busszal: M2-es metró,1-es villamos, 77-es és 75-ös trolibusz, 130-as és 95-ös autóbusz – Puskás Ferenc Stadion megállóig

ONLINE JELENTKEZÉS (chrome, mozilla böngészővel) a lap aljára görgetve található vagy közvetlenül innen tölthető le:

Jelentkezési lap ide kattintva:    word  formátumban        pdf formátumban

REGISZTRÁCIÓ LEZÁRULT! LÉTSZÁM BETELT!IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE, HOGY IDŐBEN ÉRTESÜLJÖN KÖVETKEZŐ RENDEZVÉNYÜNKRŐL!

 

Date: 2018-04-09