2017.12.06-07. – GDPR új köntösben, azaz új témák, friss információk az Adatvédelmi munkacsoport közzététele alapján, előadás és kerekasztal beszélgetés a NAIH szakértőivel

Cím:  GDPR új köntösben, azaz új témák, friss információk az Adatvédelmi munkacsoport közzététele alapján, előadás és kerekasztal beszélgetés a NAIH szakértőivel

Időpont:    2017. december 06 – 07. szerda-csütörtök 10:00-14:30

Helyszín:   Danubius Hotel Aréna****1148 Budapest, Ifjúság útja 1-3.

Ajánló

Az adatvedelmi.hu 2017. 12 hóban 2 napos országos adatvédelmi szakmai konferenciát szervez GDPR témakörben.
A 2 napos rendezvény célja, hogy a korábbi előadásokon elhangzott tájékoztatáson kívül, azóta nyilvánossá vált, újabb és elengedhetetlenül fontos információkat osszon meg a hallgatósággal.
Konferenciánkon első kézből hallhatják az októberben nyilvánossá vált  29. cikk szerinti Adatvédelmi Munkacsoport iránymutatásait, tervezeteit, melynek segítségével tudhatjuk meg, hogy lényegében hogyan kell alkalmazni a GDPR-t a hatóságoknak és az adatkezelőknek egyaránt.
Előadóink témája részletesen kitér arra, például hogy:
– GDPR alatti eljárások  – új, illetve átalakuló eljárásrend, azaz hogyan készüljek fel, hogyan lehetek megfelelő tisztviselő?
– Mit takar a GDPR szankciórendszere, bírságkiszabás hatóság jelenlegi és várható jövőbeni gyakorlata!
– Milyen egy jó adatvédelmi tájékoztató ? 
– Milyen egy hatékony hatásvizsgálat már az új iránymutatások alapján?
– Mikor eredményes egy audit?
– Lássuk mi is történik a gyakorlatban? – azaz NAIH vs. Bíróság.
Az új és részletesebb információkat első kézből Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság munkatársaitól, valamint neves adatvédelmi szakértőktől hallhatják. Minden egységet úgy építettünk fel, hogy az előadás időtartamának utolsó részében legyen lehetőség a résztvevő közönség interaktív kérdezz-felelek módjára, illetve korábbi sikeres rendezvényünk mintájára, az utolsó nap “Kérdezz bármit!” – azaz kerekasztal beszélgetés lesz a NAIH szakértőivel, illetve ügyvéd úrral, akiknek felteheti, akár név nélkül előzetesen írásban megküldött kérdéseit, vagy akár személyesen élőben is megkérdezheti.

Előadók

  • Dr. Szabó Endre Győző – elnökhelyettes, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
  • Dr. Osztopáni Krisztián – vizsgáló, Audit és Információszabadság Főosztály, Audit Osztály, (NAIH)
  • Dr. Kiss Attila – infokommunikációs szakjogász, az Országos Rendőr-főkapitányság Hivatalának kiemelt főelőadója
  • Dr. Németh Ádám – ügyvéd, infokommunikációs szakjogász

Időpontok – témakörök – részletes tematika

1. nap – 2017.12.06. szerda

09.30 – 10.00 Regisztráció
10.00 – 11.00 – Dr. Osztopáni Krisztián – Precíz adatvédelem –  Milyen egy jó adatvédelmi tájékoztató?
– Milyen tartalmi követelményei vannak egy adatkezelési tájékoztatónak?
– Milyen formai előírások vonatkoznak a tájékoztatásra?
– Hogyan álljunk neki egy tájékoztató megírásának, mire figyeljünk?
11.00 – 12.15 – Dr. Kiss Attila – Hatásvizsgálat már az új iránymutatások alapján – 29. cikk szerinti Adatvédelmi Munkacsoport közzététele nyomán
– Az adatvédelmi hatásvizsgálat koncepciója, fogalma az EU Általános Adatvédelmi Rendeletében
– A valószínűsíthetően magas kockázat fogalmi kérdései
– Mikor kötelező hatásvizsgálatot lefolytatni?
– Az alkalmazható módszertanok és a kockázatértékelés a GDPR alapján
– Előzetes konzultáció a felügyeleti hatósággal
12:15 – 12.45 Ebédszünet
12.45 – 14.00 – Dr. Osztopáni Krisztián – Lássuk mi is történik a gyakorlatban? – azaz a személyes adatok védelméhez való jogot érintő bírósági határozatok a GDPR tükrében, avagy mit mond a bíróság?
– Néhány kiemelt NAIH határozatot (direkt marketing, követeléskezelés) követő felülvizsgálati eljárásban, illetve más perekben született bírósági határozatok bemutatása, kitérve arra, hogy a GDPR alapján más lehetne-e a bírói döntés.
– Pár olyan NAIH határozat ismertetése, amelyek ugyan nem kerültek bíróság elé, azonban könnyen indulhatott volna azokban peres eljárás is.

2. nap – 2017. 12.07. csütörtök

09.30-10.00 Regisztráció
10:00 – 11:15 – Dr. Németh Ádám – Az eredményes audit bemutatása
A GDPR bevezetése előtt egyre sürgetőbb kérdés az adatkezelők számára, hogy adatkezelési folyamataikat felmérjék és módosítsák a GDPR előírásai szerint. A feladatok egy részéhez sok esetben belső, vagy külső szakértőt kell bevonni és adatvédelmi auditot kell lefolytatni.
Mégsem esik sok szó az adatvédelmi auditok gyakorlatáról és módszertanáról, az adatkezelők nem tudják pontosan mit is jelent egy audit, mit kell megrendelniük.
Az előadásban ezért az adatvédelmi audit gyakorlati, módszertani kérdéseiről lesz szó, gondolatban végig kísérve egy teljes audit folyamatot. Az előadás hasznos információkkal fog szolgálni az adatkezelők számára, hogy milyen módon kell egy egész szervezetre vonatkozó auditot leszervezni és megrendelni.
– Mit jelent az adatvédelmi audit?
– Mi a különbség a belső és külső audit között?
– Mi kell ahhoz, hogy megindulhasson egy audit?
– Hogyan kell egy auditot lefolytatni a gyakorlatban?
– Milyen eredményeket várhatok az audittól?
– Mit kell tenni az audit után?
11:15 – 12.00 Ebédszünet
12:00 – 13:15 – Dr. Szabó Endre Győző – GDPR alatti eljárások  – új, illetve átalakuló eljárásrend
– A hatóságok felkészülése a GDPR alkalmazására
– Az adatvédelmi tisztviselő kinevezése, kötelezettségei
– Az adatvédelmi tisztviselő szerepe a jogi megfelelés biztosításában
– A GDPR szankciórendszere
– A bírság kiszabásának szempontjai – a hatóság jelenlegi és várható jövőbeni gyakorlata
13:15 – 14:30 – „Kérdezz bármit!” – azaz interaktív, kerekasztal beszélgetés hivatali és ügyvéd szemmel
Dr. Szabó Endre Győző, Dr. Osztopáni Krisztián és Dr, Németh Ádám részvételével
Tegye fel, akár név nélkül előzetesen írásban megküldve kérdéseit, vagy személyesen  élőben kérdezze meg! Kérdéseit előzetesen megküldve 2017.12.05. 17:00 óráig várjuk az info@adatvedelmi.hu email címre, köszönjük.

 Részvételi díj együttesen a 2 napra  vonatkozóan:
  • Teljes ár:  65 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap / résztvevő
  • Kedvezményes ár: 60 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap / résztvevő (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2017.12.01-ig történő befizetés esetén)
  • Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 55 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap /résztvevő
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
A részvételi díj magába foglalja:
– konferencia teljes előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
– regisztráció ideje alatt: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes – sós sütemény
– ebédszünetben: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, szendvics ebéd, saláták, gyümölcstál
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a terem befogadóképessége és az interaktivitás hatékonysága érdekében a résztvevők számát ezentúl korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

ONLINE JELENTKEZÉS a lap aljára görgetve található vagy közvetlenül innen tölthető le:

Jelentkezési lap ide kattintva:    word  formátumban        pdf formátumban

 Önök kényelmét  figyelembe véve helyek csak korlátozott számban!
Interaktív kérdések-válaszok, tegye fel kérdését élőben, vagy előzetesen írja meg nekünk emailben, és kérésére – akár név nélkül – továbbítjuk előadóink részére.
Konferenciát követően az előadás anyagot  írásvédett, pdf formátumban a megadott email címre kiküldjük.
/kérjük gmail email cím esetén nézze meg a spam mappáját is, majd levelünket jelölje nem spam gombbal, hogy későbbiekben a visszaigazoló és előadás anyag rendben megérkezzen Önhöz, köszönjük/

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a rendezvény tematikája és a konferencián elhangzott előadások anyaga a szervezők és az előadók szerzői jogi oltalma alatt áll. Annak egy részének vagy egészének másolása, engedély nélküli átvétele jogi lépéseket von maga után. Az előadások alatt szigorúan tilos fénykép-, hang- vagy videó felvétel készítése.
Pénzügyi és számlázási információk: A kitöltött és visszaküldött jelentkezési lap hivatalos megrendelésnek számít, és pénzügyi kötelezettséget von maga után. A jelentkezés elfogadásáról munkanapon 48 órán belül visszaigazolót  és díjbekérőt küldünk a jelentkezési lapon megadott email címre/címekre. Konferenciát követően -15 napon belül- az előleg és a végszámlát postai úton továbbítjuk. A végszámlán az alábbi tételek szerepelnek: részvételi díj, ellátási költség, (étel – ital – szervízdíj, mint közvetített szolgáltatás), levont előleg összege.
Jelentkező személyének változása: Konferencia napját megelőző munkanap 17:00 óráig van lehetősége résztvevői névváltoztatásra írásban (info@adatvedelmi.hu), amennyiben a jelentkező személyesen nem tud a konferencián megjelenni.
Lemondási feltételek: A részvételt a konferencia előtti 3. munkanap 15:00 óráig fizetési kötelezettségek nélkül írásban (info@adatvedelmi) visszamondhatja. Ezen időponton belül történő visszamondás esetén (konferenciát megelőző 1. és 3. munkanap 15:00 óra között) a díj 50%-át köteles megtéríteni.
Amennyiben lemondási szándékát a konferencia napján, vagy egyáltalán nem jelezte írásban, úgy a konferencia teljes részvételi díját távolmaradás esetén is ki kell egyenlíteni.
Továbbá felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az előadó lemondása esetén, valamint érdeklődés hiányában a konferencia elhalasztására a jogot fenntartjuk. Ebben az esetben a jelentkezőket e-mailben értesítjük, és a már befizetett részvételi díjat visszautaljuk, vagy a következő időpontra – jelentkező beleegyezésével – átregisztráljuk. A jelentkező ezen túlmenően további pénzügyi igényre nem tarthat jogot.

Információk a rendezvény helyszínéről:
Térkép – kattintson ide:https://www.danubiushotels.com/hu/szallodak-budapest/danubius-hotel-arena/terkep-es-kozlekedes
Helyszín megközelítése autóval: Hungária körút, Kerepesi út, Stefánia út, Dózsa György út felől
Parkolási rend:

A szálloda mellett található Aréna parkolóházban:

P+R területen hétfő-péntek: (05:00-19:00) 350 Ft/nap

Nem P+R területen:  250,-Ft/óra, de max. 2.000 Ft/nap

Helyszín megközelítése metróval,busszal: M2-es metró,1-es villamos, 77-es és 75-ös trolibusz, 130-as és 95-ös autóbusz – Puskás Ferenc Stadion megállóig

 

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE, HOGY IDŐBEN ÉRTESÜLJÖN KÖVETKEZŐ RENDEZVÉNYÜNKRŐL!

 

Date: 2017-11-07