2018.02.01-02. Információszabadság 2018. A-Z – szabályok és gyakorlat a mindennapokban a NAIH és az Alkotmánybíróság határozatai, ítéletei alapján

REGISZTRÁCIÓ LEZÁRULT !

 

Információszabadság 2018. A-Z  – szabályok és gyakorlat a mindennapokban a NAIH és az Alkotmánybíróság határozatai, ítéletei alapján

Időpont:    2018. február 01 – 02. csütörtök-péntek 10:00-14:45

Helyszín:   Danubius Hotel Aréna****1148 Budapest, Ifjúság útja 1-3.

 

Ajánló:

Az adatvedelmi.hu két napos konferenciát szervez információszabadság témakörben. A kétnapos konferencia célja, hogy minél szélesebb közönség számára tegye megismerhetővé és érthetővé az információszabadság hatályos jogi kereteit.

Az előadások alkalmával az előadók bemutatják a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság főbb ügyeit és ismertetik az Alkotmánybíróság határozatait, a bíróságok meghatározó ítéleteit is. Az előadást ezért közigazgatásban dolgozó vezetőknek, érdemi ügyintézőknek, bíráknak, ügyvédeknek és mindazoknak ajánljuk, akik az információszabadság területén tevékenykednek, vagy a téma iránt érdeklődnek.


Előadók:

Dr. Péterfalvi Attila – elnök, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Dr. Révész Balázs – főosztályvezető, Audit és Információszabadság Főosztály, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, (NAIH)

Dr. Buzás Péter – osztályvezető, Információszabadság Osztály, NAIH

Dr. Molnár Katalin – a Főpolgármesteri Hivatal főjegyzői irodájának vezetője

Dr. Kisbán Tamás – tanácselnök, Fővárosi Ítélőtábla


Időpontok – témakörök – részletes tematika:

1. nap: 2018.02.01. csütörtök:

10:00-10.45 A nyilvánosság alapfogalmai (Dr. Révész Balázs) – 45 p

– Információszabadság ABC – fogalmak, elhatárolások

– közérdekű adat, közérdekből nyilvános adat, közérdekből nyilvános személyes adat

– a közfeladatot ellátó szerv

10.45-11-45 A nyilvánosság pillérei I. – az egyedi adatigénylés (Dr. Buzás Péter) – 60 p

– a közérdekű adatigénylés értékelése, menedzselése, határidők

– az adatigénylő személye

–  az adatigénylés célja

11.45-12.15 ebédszünet
12.15-13.00 A nyilvánosság pillérei II. – elektronikus közzététel (Dr. Révész Balázs) – 45 p

– a közzététel rendje, közzétételi listák

– miként felelhetünk meg az elvárásoknak?

– közzétételi szabályzat– a közzététel bemutatása a gyakorlatban

– a közzététel folyamatának megtervezése

– mire figyeljünk a közzététel során?

– elégedett ügyfél – rugalmasabb működés

13.00-13.45 Elektronikus közzététel egy közfeladatot ellátó szerv mindennapjaiban - gyakorlat és problémák(
Dr. Molnár Katalin) – 45 p
13.45-14.00 kávészünet
14.00-14.45 Beszélgetés a költségtérítés szabályairól (Dr. Buzás Péter- Dr. Révész Balázs) – 45 p

– az új költségtérítési rendelet ismertetése

– adatigénylési esetek, ügyek a költségtérítés szemszögéből

– gyakorlati kérdések, javaslatok


2. nap: 2018.02.02. péntek:

10:00 – 11:00 A nyilvánosság korlátai I. (Dr. Buzás Péter) – 60 perc

– alapjogi szemlélet

– versus hatékony működés

– ez lege adatkörök

– döntés megalapozását szolgáló adat

11:00 – 11:45 A nyilvánosság korlátai II. (Dr. Révész Balázs) – 45 perc

– szerzői jogvédelem

– minősített adatok

– üzleti titok

11:45-12.15 ebédszünet
12:15 – 13:15 Közérdekű adatigénylésekkel kapcsolatos jogviták – (Dr. Kisbán Tamás) – 60 perc
13.15-13.45 Az információszabadság funkciói, jelentősége és szerepe (Dr. Péterfalvi Attila) - 30 p
13.45-14.00 kávészünet
14.00-14.45 Kerekasztal beszélgetés, konzultáció a NAIH szakembereivel – 45 perc

Részvételi díj együttesen a 2 napra  vonatkozóan:

Teljes ár:  65 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap / résztvevő

Kedvezményes ár: 60 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap / résztvevő (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2018.01.26-ig történő befizetés esetén)

Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 55 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap /résztvevő

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.

A részvételi díj magába foglalja:

– konferencia teljes előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

– regisztráció ideje alatt: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes – sós sütemény

– ebédszünetben: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, szendvics ebéd, saláták, gyümölcstál

– kávészünetben: kávé, tea, üdítő, ásványvíz

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a terem befogadóképessége és az interaktivitás hatékonysága érdekében a résztvevők számát ezentúl korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.


ONLINE JELENTKEZÉS a lap aljára görgetve található vagy közvetlenül innen tölthető le:

Jelentkezési lap ide kattintva:    word  formátumban        pdf formátumban

Önök kényelmét  figyelembe véve helyek csak korlátozott számban! 

Interaktív kérdések-válaszok, tegye fel kérdését élőben, vagy előzetesen írja meg nekünk emailben, és kérésére – akár név nélkül – továbbítjuk előadóink részére.

Konferenciát követően az előadás anyagot  írásvédett, pdf formátumban a megadott email címre kiküldjük.

/kérjük gmail email cím esetén nézze meg a spam mappáját is, majd levelünket jelölje nem spam gombbal, hogy későbbiekben a visszaigazoló és előadás anyag rendben megérkezzen Önhöz, köszönjük/

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a rendezvény tematikája és a konferencián elhangzott előadások anyaga a szervezők és az előadók szerzői jogi oltalma alatt áll. Annak egy részének vagy egészének másolása, engedély nélküli átvétele jogi lépéseket von maga után. Az előadások alatt szigorúan tilos fénykép-, hang- vagy videó felvétel készítése.

Pénzügyi és számlázási információk: A kitöltött és visszaküldött jelentkezési lap hivatalos megrendelésnek számít, és pénzügyi kötelezettséget von maga után. A jelentkezés elfogadásáról munkanapon 48 órán belül visszaigazolót  és díjbekérőt küldünk a jelentkezési lapon megadott email címre/címekre. Konferenciát követően -15 napon belül- az előleg és a végszámlát postai úton továbbítjuk. A végszámlán az alábbi tételek szerepelnek: részvételi díj, ellátási költség, (étel – ital – szervízdíj, mint közvetített szolgáltatás), levont előleg összege.

Jelentkező személyének változása: Konferencia napját megelőző munkanap 17:00 óráig van lehetősége résztvevői névváltoztatásra írásban (info@adatvedelmi.hu), amennyiben a jelentkező személyesen nem tud a konferencián megjelenni.

Lemondási feltételek: A részvételt a konferencia előtti 3. munkanap 15:00 óráig fizetési kötelezettségek nélkül írásban (info@adatvedelmi) visszamondhatja. Ezen időponton belül történő visszamondás esetén (konferenciát megelőző 1. és 3. munkanap 15:00 óra között) a díj 50%-át köteles megtéríteni.

Amennyiben lemondási szándékát a konferencia napján jelzi, vagy egyáltalán nem jelezte írásban, úgy a konferencia teljes részvételi díját távolmaradás esetén is ki kell egyenlíteni.

Továbbá felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az előadó lemondása esetén, valamint érdeklődés hiányában a konferencia elhalasztására a jogot fenntartjuk. Ebben az esetben a jelentkezőket e-mailben értesítjük, és a már befizetett részvételi díjat visszautaljuk, vagy a következő időpontra – jelentkező beleegyezésével – átregisztráljuk. A jelentkező ezen túlmenően további pénzügyi igényre nem tarthat jogot.


Információk a rendezvény helyszínéről:

Térkép – kattintson ide:

https://www.danubiushotels.com/hu/szallodak-budapest/danubius-hotel-arena/terkep-es-kozlekedes

Helyszín megközelítése autóval: Hungária körút, Kerepesi út, Stefánia út, Dózsa György út felől

Parkolási rend: A szálloda mellett található Aréna parkolóházban:

– P+R területen hétfő-péntek: (05:00-19:00) 350 Ft/nap

– Nem P+R területen:  250,-Ft/óra, de max. 2.000 Ft/nap

Helyszín megközelítése metróval,busszal: M2-es metró,1-es villamos, 77-es és 75-ös trolibusz, 130-as és 95-ös autóbusz – Puskás Ferenc Stadion megállóig

 

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE, HOGY IDŐBEN ÉRTESÜLJÖN KÖVETKEZŐ RENDEZVÉNYÜNKRŐL!

 

JELENTKEZZEN ONLINE, melyről azonnali email visszaigazolást kap, vagy a 
jelentkezési lap közvetlenül innen tölthető le és nyomtatható,
ide kattintva:    word  formátumban        pdf formátumban

 

REGISZTRÁCIÓ LEZÁRULT !

Date: 2018-01-04

Tags: