2017.07.05-06. Információszabadság, e-közzététel, közérdekű adatigénylés szabályai és gyakorlata a mindennapokban a NAIH állásfoglalásai és a bíróság határozatai alapján

Cím:

Információszabadság, e-közzététel, közérdekű adatigénylés szabályai és gyakorlata a mindennapokban a NAIH állásfoglalásai és a bíróság határozatai alapján

Helyszín:  Danubius Spa Hotel Margitsziget****1138 Budapest, Margitsziget
Időpont: 2017. július 05-06. szerda-csütörtök, 10:00-14:45

Ajánló:

Az adatvedelmi.hu 2017. július 05-06. között  két napos konferenciát szervez információszabadság témakörben.
A kétnapos konferencia célja, hogy minél szélesebb közönség számára tegye megismerhetővé és érthetővé az információszabadság jogi kereteit, megismertesse az elektronikus közzététel és a közérdekű adatigénylés szabályait és a gyakorlatát.
Az előadások alkalmával az előadók bemutatják a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság főbb ügyeit és ismertetik az Alkotmánybíróság határozatait, a bíróságok meghatározó ítéleteit is.
Az előadást ezért közigazgatásban dolgozó vezetőknek, érdemi ügyintézőknek, bíráknak, ügyvédeknek és mindazoknak ajánljuk, akik az információszabadság területén tevékenykednek, vagy a téma iránt érdeklődnek.

 

Előadók:

  • Dr. Péterfalvi Attila – elnök, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
  • Dr. Révész Balázs – főosztályvezető, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Vizsgálati Főosztály (NAIH)
  • Dr. Molnár Katalin – irodavezető, belső adatvédelmi felelős, Főpolgármesteri Hivatal, Főjegyzői Iroda
  • Dr. Prodán-Papp Ágnes – bíró, Budakörnyéki Járásbíróság
  • Dr. Buzás Péter – osztályvezető, Audit és Információszabadság Főosztály, Információszabadság Osztály (NAIH)

Időpontok – témakörök – részletes tematika:

1. nap: 2017. 07. 05.  szerda 10:00 – 14:45

09:30-10:00 regisztráció
10.00-10:30 Az információszabadság jelentősége, társadalmi funkciói – Dr. Péterfalvi Attila
10.30-11.15 Adatok kavalkádja – Dr. Révész Balázs
– Információszabadság ABC – fogalmak, elhatárolások
– közérdekű adat, közérdekből nyilvános adat, közérdekből nyilvános személyes adat
– a közfeladatot ellátó szerv
11:15-12:00 Közérdekű adatigénylés – Dr. Buzás Péter
– a közérdekű adatigénylés értékelése, menedzselése, határidők
– az adatigénylő személye
– az adatigénylés célja
12:00-12:45 – Ebédszünet
12.45-13.30 A közzétételi kötelezettség szabályai –miként fordítható előnnyé egy kötelezettség? – Dr. Révész Balázs
– a közzététel rendje, közzétételi listák
– miként felelhetünk meg az elvárásoknak?
– közzétételi szabályzat
13.30-14.15  Egy ideális honlap – átlátható működés, transzparens gazdálkodás  – Dr. Molnár Katalin
– a közzététel bemutatása a gyakorlatban
– a közzététel folyamatának megtervezése
– mire figyeljünk a közzététel során?
– elégedett ügyfél – rugalmasabb működés
14.15-14.45 Interaktív fórum, azaz kérdések és válaszok a NAIH munkatársaval

2. nap: 2017. 07. 06. csütörtök 10:00 – 14:45

09:30-10:00 regisztráció
10:00-10:30  Költségtérítés – Dr. Révész Balázs
– az új költségtérítési rendelet ismertetése
– gyakorlati kérdések, javaslatok
10:30-11:15  A közérdekű adatigénylés korlátai általában – Dr. Buzás Péter
– minősített adatok
– ez lege adatkörök
– alapjogi szemlélet versus hatékony működés?
11.15-11:45 Az adatigénylés korlátai – döntés megalapozását szolgáló adat  – Dr. Buzás Péter
11:45-12:30 – Ebédszünet
12:30-13:00  Az adatigénylés korlátai – üzleti titok és a szerzői jogi védelem  – Dr. Révész Balázs
13.00-13:30  Jogorvoslatok, meghatározó nemzetközi bírói döntések  – Dr. Buzás Péter
13.30-14.15 Közérdekű adatigénylésekkel kapcsolatos jogviták – Dr. Prodán-Papp Ágnes
14:15-14:45 Interaktív fórum, azaz kérdések és válaszok a NAIH munkatársaival

Részvételi díj a 2 napra  vonatkozóan:
  • Teljes ár:  65 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap / résztvevő
  • Kedvezményes ár: 60 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap / résztvevő (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2017.07.05-ig történő befizetés esetén)
  • Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 55 000 Ft + 27 % áfa / 2 nap /résztvevő
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
A részvételi díj magába foglalja:
– konferencia teljes előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
– regisztráció ideje alatt: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes – sós sütemény
– 1 és 2. nap ebédszünetben: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, szendvics ebéd, saláták, gyümölcstál

 


ONLINE JELENTKEZÉS – lap aljára görgetve – jelentkezési lap a jobb oldali sávban lévő ikonra kattintva tölthető le vagy közvetlenül innen:

Jelentkezési lap ide kattintva:    word  formátumban        pdf formátumban

 

 Önök kényelmét  figyelembe véve helyek csak korlátozott számban!
Interaktív kérdések-válaszok, tegye fel kérdését élőben, vagy előzetesen írja meg nekünk emailben, és kérésére – akár név nélkül – továbbítjuk előadóink részére.
Konferenciát követően az előadás anyagot  írásvédett, pdf formátumban a megadott email címre kiküldjük.

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a rendezvény tematikája és a konferencián elhangzott előadások anyaga a szervezők és az előadók szerzői jogi oltalma alatt áll. Annak egy részének vagy egészének másolása, engedély nélküli átvétele jogi lépéseket von maga után. Az előadások alatt szigorúan tilos fénykép-, hang- vagy videó felvétel készítése.
Pénzügyi és számlázási információk: A kitöltött és visszaküldött jelentkezési lap hivatalos megrendelésnek számít, és pénzügyi kötelezettséget von maga után. A jelentkezés elfogadásáról munkanapon 48 órán belül visszaigazolót  és díjbekérőt küldünk a jelentkezési lapon megadott email címre/címekre. Konferenciát követően -15 napon belül- az előleg és a végszámlát postai úton továbbítjuk. A végszámlán az alábbi tételek szerepelnek: részvételi díj, ellátási költség, (étel – ital – szervízdíj, mint közvetített szolgáltatás), levont előleg összege.
Jelentkező személyének változása: Konferencia napját megelőző munkanap 17:00 óráig van lehetősége résztvevői névváltoztatásra írásban (info@adatvedelmi.hu), amennyiben a jelentkező személyesen nem tud a konferencián megjelenni.
Lemondási feltételek: A részvételt a konferencia előtti 3. munkanap 15:00 óráig fizetési kötelezettségek nélkül írásban (info@adatvedelmi) visszamondhatja. Ezen időponton belül történő visszamondás esetén (konferenciát megelőző 1. és 3. munkanap 15:00 óra között) a díj 50%-át köteles megtéríteni.
Amennyiben lemondási szándékát a konferencia napján, vagy egyáltalán nem jelezte írásban, úgy a konferencia teljes részvételi díját távolmaradás esetén is ki kell egyenlíteni.
Továbbá felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az előadó lemondása esetén, valamint érdeklődés hiányában a konferencia elhalasztására a jogot fenntartjuk. Ebben az esetben a jelentkezőket e-mailben értesítjük, és a már befizetett részvételi díjat visszautaljuk, vagy a következő időpontra – jelentkező beleegyezésével – átregisztráljuk. A jelentkező ezen túlmenően további pénzügyi igényre nem tarthat jogot.

Információk a rendezvény helyszínéről:
Térkép – kattintson ide: http://www.danubiushotels.hu/szallodak-budapest/danubius-health-spa-resort-margitsziget
Helyszín megközelítése autóval:
A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.
A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába.
Parkolási rend:
A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.
Helyszín megközelítése metróval,busszal:
A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE, HOGY ÉRTESÜLJÖN AZ ADATVÉDELMI HÍREINKRŐL!

 

Jelentkezési lap ide kattintva:    word  formátumban        pdf formátumban

Date: 2017-05-30